Halo…

Belakangan aku ngga produktif banget nih. Soalnya bingung bagusnya sharing soal apaan. Biar lebih pas, kutunggu, ya, masukan dan sarannya buat hal-hal apa aja yang kalian pengen tahu atau kritik buat blog ini–harusnya diisi apa aja, misalnya. 

Silahkan KOMEN di bawah yaa..!! Komen terpilih bakalan dapat kejutan!

***

Hello, guys. I’ve been so unproductive lately cause I have some other stuffs to do and literally don’t have a good idea about what to write and share. So now, please let me know what do you want to know about Turkey, Istanbul, or, I don’t know .. something. I’m waiting for your responses!

Tell me on the comment section below! The best comment will get a surprise!

Makasih, thank you!

*trus ga ada yang komen*

Advertisements

4 thoughts on “Halo…

  1. Sesuatu hal yg bisa memotivasi gitu mungkin kak wkwk. Kaya pengalaman jatuh bangun nya kak asma atau apa mungkin sanpe akhirnya bisa kuliah di turki atau cara kak asma memandang hidup dan memaknai hidup hehe

    Like

  2. Tulisan-tulisan seriusnya mana nih? Aku ingin baca tulisan anak jurnalistik hasil didikan Turki hehehe. Mungkin sekali-kali bisa post disini, yang relevan ama konten blognya aja sih. Tq

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s